En kvinna av öken...





"Kvinna av öken"

"En kvinna av öken väntar på sina män medans dom fullföljer sitt levnadsöde...-av ren kärlek!"
Jag älskar dig Maria, jag tackar GUD varje kväll att du fortfarande finns vid min sida.
Jag tackar dig för att du orkat stått ut med smärtan under så många år.
DU är det bästa jag har i mitt liv tillsammans med våran dotter.
Jag älskar er till rymden och tillbaka, utan er ingen mig.
NU ler framtiden mot oss och vi med den.
Snart så är vi där i lyckan med ro.
Under kärlekens vingar.
Bygger vi LIV..
med dig..
piiiz
X

Kommentarer
Postat av: Anonym

Faaan va fint Jacob, har Maria fått läsa det? Visa henne det om hon inte sett det redan! Det var jättefint :) Är så glad att det går bättre nu! Tack för kommentaren förresten.

Postat av: Emma

förresten så har du blivit riktigt haj på att blogga nu! bra att jag visade dig sidan va? haha..

2007-01-16 @ 17:44:50
URL: http://lwemma.blogg.se
Postat av: Emma

jacob är bäst. jämt.

2007-03-03 @ 20:11:09
URL: http://lwemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback