Problemet jag har....

...Har Emma med:) -vet du hur skönt det känns att jag inte e ensam med mina problem... *glad*!  - då slipper jag känna mig annorlunda och udda... inte som alla andra... det känns fint att känna gemenskap!

Ansvar=frihet e ingen självklarhet i min värld... jag skjuter upp saker, skiter i saker, jag gör det sen saker, jag latar mig o min ryggsäck blir feeeet tung o bära... sen pallar jag inte att ta itu med nånting. Får svårt att göra dom enklaste grejjerna... det blir till ångest o det blir drygt!!

tills jag tar mitt ansvar o blir FRI igen... varför kan jag inte vara som alla andra o göra det som ska göras DIREKT... *funderar*...

EMMA DU E BÄST O DET FINNS EN TILL SOM E SOM DU....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback